matdagbok.



Innan skrev jag att jag tänkte köra juicefast till första april men nix, har ändrat mig! Detta har jag ändrat för mitt nya schema passar bättre in i min vardag och hjälper mig att undvika jobbiga frågor varför man inte äter etc.

I start tomorrow!
, helgen kommer att bestå att av juicefasta och ingen träning. + coca cola zero, till sockerberoende mig.

sen kommer varje dag ungefär se ut så här (självklart lite ändringar till nyttigare allternativ så jag inte tröttnar)
MAT:
200 g kyckling filé = 160 kcal.
125 g mini keso = 105 kcal.
100 g gurka = 16 kcal.
1 äpple = 65 kcal.
1 riskaka = 40 kcal.
250 ml mini youghert = 88 kcal.
summa: 474.

FÅR ÄTA I PRENCIP VAD JAG VILL MEN EJ ÖVERSTIGA 500 KCAL!

TRÄNING:
(Everyday)
1 timme snabb morgon/eftermiddags promenad. förbränner ca = 300 kcal, minst?
1.30 konditions träning på gymmet med minst 1 timme på crosstrainern. = 1000 kcal.
Valfritt (pluspoäng!): 1 timme kvälls promenad. ca 300 kcal?

looking goooooooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0