Målet med livet?

Frågar någon mig vad mitt mål med livet är säger jag - att bli så lycklig som möjligt. Det är det enda viktiga.
Men vem fan försöker jag lura haha? jag vet vad jag vill ha,
En skit snygg rik man som behandlar mig bra.
Jag som tränar varje dag, leker lite med min söta sån william och har en stripp stång i vårt extremt stora sovrum med den jätte stora walkin closet:en (nytt ord haha?) som är fylld men alla mina dyra snygga kläder och skor, skor och mer skor.

lämna äckliga sverige ska jag göra så fort jag får chansen också.

JAG SKÄMS NÄSTA FÖR ATT ERKÄNNA DET MEN GUD VAD JAG ÄLSKAR PENGAR OCH EN PERFEKT YTA, HETT SEX ÄR DOCK ETT MÅSTE OCKSÅ.

Nu tycker folk jag är knäpp, men jaja? jag är väl lite knäpp.

strävar inte efter att vara normal, normal är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0