äkta vänskap?

Jag förstår inte mig på vissa.. jag är en bra skådespelare. Ingen vet att jag mår dåligt, gått till psykologen, har ätstörningar, ångest eller några problem (utom min mamma på vissa punkter) sen när jag äntligen berättar min hemlighet för 1 person för jag tänker att denna personen kommer inte dömma mig och kommer finnas där och förstå.. vänder tjejen ryggen direkt och säger "okej, hejdå"

haha jaha..? tur att man hållt den informationen för sig själv säger jag bara. Något jag tänker fortsätta med.
Tycker bara inte om att ljuga.. och det brukar få bli en och annan vit lögn på grund att mitt sjuka betéende jag inte vill att någon annan ska ta det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0